Obecnie na europejskim rynku telewizorów klasy premium jest trzech graczy, chcemy w najbliższym czasie do nich dołączyć i stać się czwartą siłą - deklaruje Bart Kuijten, dyrektor ds. sprzedaży Toshiby w Europie.
Dyrektor ds. sprzedaży Toshiby w Europie podkreślił, że aby osiągnąć zakładany cel firma musi "oferować tę samą technologię i jakość co inni producenci premium, ale za bardziej przystępną cenę".
"Wierzymy, że na rynku jest nisza, którą chcemy zagospodarować. Pomóc nam powinno to, że Toshiba była zawsze utożsamiana z marką godną zaufania" - mówił Kuijten odnosząc się do ponownego wejścia firmy na rynek. Wcześniej Toshiba oficjalnie zapowiedziała powrót swych produktów do Europy.
Japoński producent prognozuje, że najnowsza strategia działania w Europie doprowadzi do odzyskania pozycji sprzed paru lat, którą firma utraciła podczas nieobecności. Dla przykładu ostatnia seria produktów Toshiby trafiła na polski rynek w 2015 roku. Realizacja strategii jest możliwa dzięki umowie licencyjnej podpisanej z Grupą Vestel, jednym z największych w Europie producentów sprzętu RTV i AGD - podkreślali przedstawiciele firmy w czerwcu br.
Obecnie firma koncentruje się na "dopracowaniu platformy do dalszego rozwoju" - dodał Kuijten. Podkreślił jednocześnie, że nowe telewizory Toshiby będą oferować takie funkcje jak jakość obrazu w 4K czy HDR.
Zgodnie z umową zawartą we wrześniu 2016 r., podczas berlińskich targów IFA, Toshiba przekazała firmie Vestel licencję na produkcję, sprzedaż, marketing i dystrybucję telewizorów pod marką Toshiba na rynku europejskim.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Toshiba ma ambitne plany odnośnie telewizorów premium