XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Toshiba ma ambitne plany odnośnie telewizorów premium

Toshiba ma ambitne plany odnośnie telewizorów premium
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Obecnie na europejskim rynku telewizorów klasy premium jest trzech graczy, chcemy w najbliższym czasie do nich dołączyć i stać się czwartą siłą - deklaruje Bart Kuijten, dyrektor ds. sprzedaży Toshiby w Europie.

"Nasza strategia polega na celowaniu w poszczególne rynki. Najlepszym sposobem na jej zrozumienie jest pokazanie, że obecnie są trzy marki premium, a my widzimy się na miejscu czwartym. To cel, który sobie wyznaczyliśmy" - tłumaczył Kuijten. Nie ujawnił jednak prognozowanych przez firmę wyników sprzedaży telewizorów.

Dyrektor ds. sprzedaży Toshiby w Europie podkreślił, że aby osiągnąć zakładany cel firma musi "oferować tę samą technologię i jakość co inni producenci premium, ale za bardziej przystępną cenę".

"Wierzymy, że na rynku jest nisza, którą chcemy zagospodarować. Pomóc nam powinno to, że Toshiba była zawsze utożsamiana z marką godną zaufania" - mówił Kuijten odnosząc się do ponownego wejścia firmy na rynek. Wcześniej Toshiba oficjalnie zapowiedziała powrót swych produktów do Europy.

Japoński producent prognozuje, że najnowsza strategia działania w Europie doprowadzi do odzyskania pozycji sprzed paru lat, którą firma utraciła podczas nieobecności. Dla przykładu ostatnia seria produktów Toshiby trafiła na polski rynek w 2015 roku. Realizacja strategii jest możliwa dzięki umowie licencyjnej podpisanej z Grupą Vestel, jednym z największych w Europie producentów sprzętu RTV i AGD - podkreślali przedstawiciele firmy w czerwcu br.

Obecnie firma koncentruje się na "dopracowaniu platformy do dalszego rozwoju" - dodał Kuijten. Podkreślił jednocześnie, że nowe telewizory Toshiby będą oferować takie funkcje jak jakość obrazu w 4K czy HDR.

Zgodnie z umową zawartą we wrześniu 2016 r., podczas berlińskich targów IFA, Toshiba przekazała firmie Vestel licencję na produkcję, sprzedaż, marketing i dystrybucję telewizorów pod marką Toshiba na rynku europejskim.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Toshiba ma ambitne plany odnośnie telewizorów premium

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!