PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Toshiba ma ambitne plany odnośnie telewizorów premium

Autor: PAP
04-09-2017 10:37
Toshiba ma ambitne plany odnośnie telewizorów premium

Japoński producent prognozuje, że najnowsza strategia działania w Europie doprowadzi do odzyskania pozycji sprzed paru lat.

Fot. Kobby Dagan / Shutterstock.com

Obecnie na europejskim rynku telewizorów klasy premium jest trzech graczy, chcemy w najbliższym czasie do nich dołączyć i stać się czwartą siłą - deklaruje Bart Kuijten, dyrektor ds. sprzedaży Toshiby w Europie.

"Nasza strategia polega na celowaniu w poszczególne rynki. Najlepszym sposobem na jej zrozumienie jest pokazanie, że obecnie są trzy marki premium, a my widzimy się na miejscu czwartym. To cel, który sobie wyznaczyliśmy" - tłumaczył Kuijten. Nie ujawnił jednak prognozowanych przez firmę wyników sprzedaży telewizorów.
Dyrektor ds. sprzedaży Toshiby w Europie podkreślił, że aby osiągnąć zakładany cel firma musi "oferować tę samą technologię i jakość co inni producenci premium, ale za bardziej przystępną cenę".

"Wierzymy, że na rynku jest nisza, którą chcemy zagospodarować. Pomóc nam powinno to, że Toshiba była zawsze utożsamiana z marką godną zaufania" - mówił Kuijten odnosząc się do ponownego wejścia firmy na rynek. Wcześniej Toshiba oficjalnie zapowiedziała powrót swych produktów do Europy.

Japoński producent prognozuje, że najnowsza strategia działania w Europie doprowadzi do odzyskania pozycji sprzed paru lat, którą firma utraciła podczas nieobecności. Dla przykładu ostatnia seria produktów Toshiby trafiła na polski rynek w 2015 roku. Realizacja strategii jest możliwa dzięki umowie licencyjnej podpisanej z Grupą Vestel, jednym z największych w Europie producentów sprzętu RTV i AGD - podkreślali przedstawiciele firmy w czerwcu br.

Obecnie firma koncentruje się na "dopracowaniu platformy do dalszego rozwoju" - dodał Kuijten. Podkreślił jednocześnie, że nowe telewizory Toshiby będą oferować takie funkcje jak jakość obrazu w 4K czy HDR.

Zgodnie z umową zawartą we wrześniu 2016 r., podczas berlińskich targów IFA, Toshiba przekazała firmie Vestel licencję na produkcję, sprzedaż, marketing i dystrybucję telewizorów pod marką Toshiba na rynku europejskim.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 188 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 594 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP