TP chce "lojalizować" min. 50-90 tys. klientów telefonii stacjonarnej na miesiąc

TP chce "lojalizować" min. 50-90 tys. klientów telefonii stacjonarnej na miesiąc
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Telekomunikacja Polska (TPSA) chce "lojalizować" co najmniej 50-90 tys. klientów telefonii stacjonarnej miesięcznie, powiedział dyrektor marketingu ds. telefonii stacjonarnej TP Paweł Papliński.

„Lojalizujemy łącznie 50-90 tys. zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów telefonii stacjonarnej miesięcznie. Chcemy co najmniej potrzymać ten trend. W obliczu ekspansji telefonii mobilnej dążymy do jak największego zahamowania negatywnego trendu w telefonii stacjonarnej. Temu mają służyć nowa oferta w ramach umów lojalnościowych, w których klienci w zamian za terminowy kontrakt otrzymują pakiety z atrakcyjnymi cennikami i usługami dodatkowymi" – powiedział Papliński.

Obecnie spółka posiada ponad 1 mln klientów objętych umowami lojalnościowymi.

W 2010 roku spółka miała 107,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1.281,00 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 15.715,00 mln zł wobec 16.560,00 mln zł.

Przychody grupy Telekomunikacji Polskiej (TPSA) w segmencie stacjonarnym spadły w 2010 r. o 8,5% do 9 028 mln zł. W samym IV kw. przychody w tym segmencie spadły o 7% r/r do 2 211 mln zł.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: TP chce "lojalizować" min. 50-90 tys. klientów telefonii stacjonarnej na miesiąc

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!