Telekomunikacja Polska (TPSA) chce "lojalizować" co najmniej 50-90 tys. klientów telefonii stacjonarnej miesięcznie, powiedział dyrektor marketingu ds. telefonii stacjonarnej TP Paweł Papliński.
Obecnie spółka posiada ponad 1 mln klientów objętych umowami lojalnościowymi.
W 2010 roku spółka miała 107,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1.281,00 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 15.715,00 mln zł wobec 16.560,00 mln zł.
Przychody grupy Telekomunikacji Polskiej (TPSA) w segmencie stacjonarnym spadły w 2010 r. o 8,5% do 9 028 mln zł. W samym IV kw. przychody w tym segmencie spadły o 7% r/r do 2 211 mln zł.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: TP chce "lojalizować" min. 50-90 tys. klientów telefonii stacjonarnej na miesiąc