Jednym ze strategicznych celów Telekomunikacji Polskiej (TP SA) jest osiągnięcie poziomu 1 mln klientów usług telewizyjnych, wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego. Spółka podała, że na koniec 2009 r. miała 372 tys. abonentów tych usług.
W raporcie rocznym TP SA podała, że na koniec roku miała 372 tys. klientów usług TV, co oznacza wzrost o 330% r/r.
Witucki nie wykluczył też, że spółka mogłaby być zainteresowana akwizycją dostawcy telewizji kablowej albo platformy TV satelitarnej.
We wtorek TP SA przedstawiła nową strategię rozwoju. Jednym z jej założeń jest skuteczna rywalizacja z dostawcami telewizji kablowej w dużych miastach. Ma to być możliwe m.in. dzięki wzrostowi inwestycji w infrastrukturę, co z kolei wynika z realizacji porozumienia z Urzędem Komunikacji Elektronicznej (UKE).
TP SA miała 1.280 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 2.188 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 16.560 mln zł wobec 18.165 mln zł rok wcześniej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: TP SA chce mieć 1 mln klientów usług telewizyjnych