PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

TP SA i Dialog ruszają z ofertą dla telewidzów

Autor: The Wall Street Journal Polska
02-11-2007 11:24
TP SA i Dialog ruszają z ofertą dla telewidzów

Telekomunikacja oferuje telewizję w Internecie, ale nie ma specjalnych sukcesów. W ciągu roku pozyskała zaledwie 23 tys. klientów. Teraz operator zwiększy zasięg usługi i wesprze ją pot®żną kampanią reklamową.

Telekomunikacja Polska i Telefonia Dialog w listopadzie ruszają do ostrej walki o klientów na rynku telewizyjnym. Obie firmy, w sytuacji gdy kurczy się rynek telefonii stacjonarnej, zainwestowały w technologię umożliwiającą przesyłanie obrazu w technologii IPTV (internetowy protokół telewizyjny) i rzucają wyzwanie kablówkom - poinformował "The Wall Street Journal Polska".
TP SA oferuje tę usługę pod nazwą wideostrada już od ponad roku , ale na razie bez specjalnych sukcesów, bo pozyskała tylko 23 tys. klientów. Jednak jak zapowiada prezes spółki Maciej Witucki, dopiero telewizyjny biznes ma ruszyć na poważnie, bo usługa została udoskonalona i przyrost klientów ma być znaczący. Pierwszym sygnałem do ataku było niedawne zwiększenie technicznego zasięgu z 6 do 42 miast.

Jednak Telefonia Dialog, która ruszy ze swoją telewizją cyfrową w II połowie listopada, już zapowiada, że przebije pod każdym względem atrakcyjności ofertę TP SA. - Jesteśmy lepsi pod każdym względem. Mamy niższą cenę, ciekawszą i bogatszą ofertę telewizyjną, akcent będzie miał większą elastyczność w doborze usług i rozliczaniu się za nie - zapowiada Marta Pietranik, rzeczniczka Dialogu.

- Proponowana ramówka będzie wyborem kanałów o najwyższej oglądalności. Mamy podpisane lub finalizujemy umowy z większością nadawców i dystrybutorów - ujawnia Pietranik. Konkurencję z TP SA utrudni jednak to, że w pierwszym etapie wdrażania usługa oferowana będzie jedynie w ramach własnej sieci Dialogu, czyli głównie na Dolnym ŚLąśku oraz w regionach zielonogórskim, łódzkim, bielskim i elbląskim - wyjaśnia "WSJ Polska".

Natomiast TP SA kusić będzie promocją świąteczną, w ramach której każdemu klientowi zaproponuje dostęp do pakietu trzech programów: HBO, HBO 2 i HBO Comedy w prezencie na sześć miesięcy oraz czterech programów Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, i Canal+ Sport 2 gratis na trzy miesiące - wylicza dziennik.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

20 913 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

727 894 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 999 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP