XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

TP SA i Dialog ruszają z ofertą dla telewidzów

TP SA i Dialog ruszają z ofertą dla telewidzów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Telekomunikacja oferuje telewizję w Internecie, ale nie ma specjalnych sukcesów. W ciągu roku pozyskała zaledwie 23 tys. klientów. Teraz operator zwiększy zasięg usługi i wesprze ją pot®żną kampanią reklamową.

Telekomunikacja Polska i Telefonia Dialog w listopadzie ruszają do ostrej walki o klientów na rynku telewizyjnym. Obie firmy, w sytuacji gdy kurczy się rynek telefonii stacjonarnej, zainwestowały w technologię umożliwiającą przesyłanie obrazu w technologii IPTV (internetowy protokół telewizyjny) i rzucają wyzwanie kablówkom - poinformował "The Wall Street Journal Polska".

TP SA oferuje tę usługę pod nazwą wideostrada już od ponad roku , ale na razie bez specjalnych sukcesów, bo pozyskała tylko 23 tys. klientów. Jednak jak zapowiada prezes spółki Maciej Witucki, dopiero telewizyjny biznes ma ruszyć na poważnie, bo usługa została udoskonalona i przyrost klientów ma być znaczący. Pierwszym sygnałem do ataku było niedawne zwiększenie technicznego zasięgu z 6 do 42 miast.

Jednak Telefonia Dialog, która ruszy ze swoją telewizją cyfrową w II połowie listopada, już zapowiada, że przebije pod każdym względem atrakcyjności ofertę TP SA. - Jesteśmy lepsi pod każdym względem. Mamy niższą cenę, ciekawszą i bogatszą ofertę telewizyjną, akcent będzie miał większą elastyczność w doborze usług i rozliczaniu się za nie - zapowiada Marta Pietranik, rzeczniczka Dialogu.

- Proponowana ramówka będzie wyborem kanałów o najwyższej oglądalności. Mamy podpisane lub finalizujemy umowy z większością nadawców i dystrybutorów - ujawnia Pietranik. Konkurencję z TP SA utrudni jednak to, że w pierwszym etapie wdrażania usługa oferowana będzie jedynie w ramach własnej sieci Dialogu, czyli głównie na Dolnym ŚLąśku oraz w regionach zielonogórskim, łódzkim, bielskim i elbląskim - wyjaśnia "WSJ Polska".

Natomiast TP SA kusić będzie promocją świąteczną, w ramach której każdemu klientowi zaproponuje dostęp do pakietu trzech programów: HBO, HBO 2 i HBO Comedy w prezencie na sześć miesięcy oraz czterech programów Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, i Canal+ Sport 2 gratis na trzy miesiące - wylicza dziennik.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: TP SA i Dialog ruszają z ofertą dla telewidzów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!