Telekomunikacja oferuje telewizję w Internecie, ale nie ma specjalnych sukcesów. W ciągu roku pozyskała zaledwie 23 tys. klientów. Teraz operator zwiększy zasięg usługi i wesprze ją pot®żną kampanią reklamową.
TP SA oferuje tę usługę pod nazwą wideostrada już od ponad roku , ale na razie bez specjalnych sukcesów, bo pozyskała tylko 23 tys. klientów. Jednak jak zapowiada prezes spółki Maciej Witucki, dopiero telewizyjny biznes ma ruszyć na poważnie, bo usługa została udoskonalona i przyrost klientów ma być znaczący. Pierwszym sygnałem do ataku było niedawne zwiększenie technicznego zasięgu z 6 do 42 miast.
Jednak Telefonia Dialog, która ruszy ze swoją telewizją cyfrową w II połowie listopada, już zapowiada, że przebije pod każdym względem atrakcyjności ofertę TP SA. - Jesteśmy lepsi pod każdym względem. Mamy niższą cenę, ciekawszą i bogatszą ofertę telewizyjną, akcent będzie miał większą elastyczność w doborze usług i rozliczaniu się za nie - zapowiada Marta Pietranik, rzeczniczka Dialogu.
- Proponowana ramówka będzie wyborem kanałów o najwyższej oglądalności. Mamy podpisane lub finalizujemy umowy z większością nadawców i dystrybutorów - ujawnia Pietranik. Konkurencję z TP SA utrudni jednak to, że w pierwszym etapie wdrażania usługa oferowana będzie jedynie w ramach własnej sieci Dialogu, czyli głównie na Dolnym ŚLąśku oraz w regionach zielonogórskim, łódzkim, bielskim i elbląskim - wyjaśnia "WSJ Polska".
Natomiast TP SA kusić będzie promocją świąteczną, w ramach której każdemu klientowi zaproponuje dostęp do pakietu trzech programów: HBO, HBO 2 i HBO Comedy w prezencie na sześć miesięcy oraz czterech programów Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, i Canal+ Sport 2 gratis na trzy miesiące - wylicza dziennik.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: TP SA i Dialog ruszają z ofertą dla telewidzów