XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

TP SA podtrzymuje cel osiągnięcia 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 r.

TP SA podtrzymuje cel osiągnięcia 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 r.
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Prezes Telekomunikacji Polskiej podtrzymuje cel, jakim jest osiągnięcie 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 roku oraz pozytywny wpływ na EBITDA w wysokości ok. 100 mln zł w ciągu pięciu lat dzięki rozpoczęciu współpracy z TVN.

"Nie zmieniamy tego celu (dot. 1 mln klientów telewizji - PAP) i nie jest to zbyt ambitny cel" - powiedział dziennikarzom prezes Maciej Witucki.

Pytany o kolejne założenie, 100 mln zł korzyści na EBITDA, Witucki odpowiedział: "podtrzymujemy to, o czym mówiliśmy. Założenia biznesowe zostały wtedy (przy podpisywaniu umowy w październiku 2010 r. - PAP) określone, podtrzymujmy to, co deklarowaliśmy".

Prezes Witucki zapewnił, że TP SA będzie podawała w swoich raportach liczbę klientów tak, żeby można było odróżnić liczbę klientów podstawowego pakietu telewizyjnego TP oraz tych ze współpracy z platformą "n".

TVN i TP SA od 9 czerwca rozpoczną sprzedaż wspólnych usług telewizyjnych i internetowych. Klienci usług telewizyjnych TP będą mogli korzystać z pakietów telewizji "n" zawierających 27 kanałów w jakości HD, a klienci telewizji "n" zyskają dostęp do szybkiego internetu grupy TP. To efekt podpisanej w październiku 2010 r. umowy pomiędzy grupą TP i grupą TVN.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: TP SA podtrzymuje cel osiągnięcia 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 r.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!