XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

TPSA wprowadziła Streżyńską w błąd?

TPSA wprowadziła Streżyńską w błąd?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ofiarą wielokrotnie karanego przez nią operatora, Telekomunikacji Polskiej, padła sama szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Anna Streżyńska - pisze "Parkiet". Nie wiedziała, że aby uzyskać większą szybkość połączenia internetowego po przedłużeniu umowy, powinna zmienić login i hasło dostępu.

- Nie poinformowano mnie, że po podpisaniu nowej umowy na neostradę, muszę jeszcze raz skonfigurować system - tłumaczy cytowana przez "Parkiet" Streżyńska.

Przyznała, że minęło wiele miesięcy, nim zorientowała się, dlaczego internet działa dużo wolniej, niż powinien. O tym, co powinna zrobić, aby to zmienić, dowiedziała się przypadkiem od znajomego.

- Byłam zdziwiona, bo nie widzę powodu, żeby po przedłużeniu umowy zmieniać tego typu parametry - zaznacza. Według niej, operator nie informuje klientów o konieczności wprowadzenia zmian.

- Klient, który przedłuża umowę na korzystanie z neostrady i jednocześnie zwiększa prędkość usługi, nie musi zmieniać nazwy użytkownika ani hasła - przekonuje Wojciech Jabłczyński, szef Biura Prasowego TP. Dodaje, że taka sytuacja ma miejsce tylko, kiedy klient korzystał wcześniej z niesprzedawanej już "neostrady" o prędkości 320 lub 640 kb/s.

- W takich przypadkach podpisywany jest aneks do umowy, a klient otrzymuje od TP nowy login i hasło - wyjaśnia. Jabłczyński zapewnił, że to wymóg ściśle techniczny i dotyczy niewielkiej grupy klientów. Ponadto, jak twierdzi, zawsze można skorzystać z pomocy technicznej, dzwoniąc na infolinię, a ze statystyk firmy wynika, że klienci nie mają trudności ze zmianą parametrów.

Obecnie trudno jest sprawdzić, jaka jest rzeczywista prędkość przesyłu danych. Przyznają to zarówno specjaliści z TP, jak i Streżyńska. Ci pierwsi nieoficjalnie mówią, że abonent, który zwiększył prędkość swojego łącza z 512 do 1024 kb/s, może nie zauważyć zmiany - oprócz zmiany w portfelu, wszak łącze nawet teoretycznie szybsze, jest droższe.

- Już drugi rok pracujemy nad stworzeniem systemu oceny jakości łącz - mówi Streżyńska. Przyznała, że problem dotyczy jej osobiście, bo po wprowadzeniu nowych parametrów jej łącze nadal nie jest tak szybkie, jak obiecuje oferta. - Jednak przynajmniej otrzymałam jakiś rozsądny ułamek obiecywanego przez TP 1 mb/s - zaznacza.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: TPSA wprowadziła Streżyńską w błąd?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!