Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Trzecie biuro Cisco w Krakowie

Autor: wnp.pl (WGK)
25-01-2015 12:38
Trzecie biuro Cisco w Krakowie

Seria routerów Cisco

Fot. Cisco Systems/wikimedia, licencja Creative Commons

Spółka Cisco zwiększyła powierzchnię biurową i uruchomiła Network Operations Center w Krakowie. Polskie miasto stało się trzecim takim ośrodkiem Cisco na świecie. W NOC inżynierowie firmy monitorują stan sieci i infrastruktury klientów i natychmiast reagują na wszelkie wykryte w ten sposób problemy. Klienci centrum to operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe oraz firmy z sektora dóbr konsumenckich.

Trzeci rok działalności i trzecie, największe biuro Cisco Global Services Center w Krakowie. Na nowych powierzchniach uruchomiono Network Operations Center (NOC), gdzie inżynierowie na bieżąco monitorują stan sieci i infrastruktury klientów, tak aby natychmiast reagować na wykryte problemy. Dla firmy to trzecie takie centrum, obok ośrodków w Stanach Zjednoczonych i Indiach. Takie rozłożenie lokalizacji w różnych strefach czasowych umożliwia obsługą klientów przez całą dobę. Z usług korzystają europejskie i światowe telekomy, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa z sektora dóbr konsumenckich, w większości działające w skali globalnej.
Krakowskie centrum świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco, obejmując zakresem działań takie obszary jak Consulting and Technical Services, Cloud and Managed Services, Global Business Services, finanase czy IT. Już stało się najważniejszym dla centrum usługowym w sieci takich ośrodków.

Krakowskie biuro rozpoczynało działalność z 80 pracownikami. Trzykrotny wzrost zakładano w ciągu 2-3 lat, ale już po roku zatrudnienie wzrosło do 300 osób. Dziś, już w trzech biurach, pracuje ponad 500 osób.

– Cisco Global Services Center w Krakowie odgrywa kluczową rolę w naszej strategii obsługi klientów, partnerów i pracowników w regionie EMEAR (Europe, Middle East, Africa and Russia) i poza nim. Krakowski zespół przerósł nasze oczekiwania, zarówno pod względem kompetencji zatrudnionego personelu i zdolności przyciągania najlepszych pracowników, jak również poziomu świadczonych usług. Rozbudowując krakowski ośrodek i dodając do niego nowe funkcje, możemy tworzyć nowe miejsca pracy dla inżynierów i ekspertów biznesowych, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju w Polsce gospodarki opartej na wiedzy – podsumowuje Olivier Kohler, Chief Administration Officer i wiceprezes Cisco Global Business Services.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP