Wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła w III kw. 2010 r. o 9,9% do 668 mln zł wobec 608 mln zł przed rokiem, wynika z prezentacji grupy medialnej TVN dla inwestorów. Dane dotyczą przychodów reklamowych i są oparte o szacunki własne i informacje Starlink.
TVN podał, że dzięki wzmocnionej letniej ramówce i silnemu otwarciu sezonu jesiennego mógł podwyższyć ceny, jednocześnie notując wyższy "sell out". Równocześnie przychody abonamentowe jego kanałów tematycznych wzrosły o 8 proc. dzięki poprawie bazy odbiorców.
Narastająco w I-III kw. 2010 roku grupa TVN miała 26,95 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 178,16 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1740,36 mln zł wobec 1443,01 mln zł.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: TVN ocenia, że wartość rynku reklamy TV wzrosła o 9,9 proc. r/r do 668 mln zł