Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

UDT rozwija oprogramowanie biurowe i serwerowe

Autor: WNP.PL (WGK)
19-12-2015 16:41
UDT rozwija oprogramowanie biurowe i serwerowe
Fot. Fotolia

Spółka APN Promise będzie świadczyć usługi asysty technicznej i konserwacji dla pakietów licencji oprogramowania platform biurowych i serwerowych Urzędu Dozoru Technicznego. Dostarczy także nowe licencje na oprogramowanie. Wartość kontraktu to prawie 7,7 mln zł brutto.

UDT uwzględniał przede wszystkim cenę usług (90 proc.) oraz liczbę godzin wsparcia technicznego (10 proc.). Wadium wyniosło 127 tys. zł, a wykonawca musiał wykazać realizację w ciągu maksimum trzech ostatnich lat minimum jednej usługi asysty technicznej oprogramowania o wartości co najmniej 2,5 mln zł brutto.
Zamówienia udzielono spółce APN Promise, która zrealizuje zamówienie za 7 687 951,78 zł z VAT (przy szacowanej przez UDT cenie 7 812 246,60 zł brutto).

W ramach zamówienia wykonawca zapewni usługi asysty technicznej i konserwacji przez 36 miesięcy. Asysta techniczna ma być dostępna przez serwis producenta oprogramowania. Będzie polegać na dostarczaniu aktualizacji programów, poprawek, alarmów dot. zabezpieczeń i pakietów poprawek krytycznych, a także dostarczania skryptów podwyższających wersje. Dodatkowo APN Promise zapewni certyfikację dla nowych produktów lub nowych wersji produktów i zajmie się dostarczaniem wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje poprawione czy wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje.

Firma będzie też obsługiwać zgłoszenia serwisowe w trybie całodobowym, zapewniając pomoc techniczną w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej lub telefonicznej - w ciągu dnia roboczego w języku polskim, a przez całą dobę w języku angielskim. UDT oczekuje również elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych także w trybie całodobowym, a także możliwości pobierania kolejnych wersji oprogramowania objętego asystą techniczną i obsługi klientów w kwestiach pozatechnicznych w standardowych godzinach pracy.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP