PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Ułatwienia dla klientów Plusa z terenów objętych powodzią

Autor: wnp.pl (Marcin Złoch)
25-05-2010 14:31

W związku z utrzymującą się dramatyczną sytuacją powodziową w wielu regionach Polski, Polkomtel S.A. wyselekcjonował miejscowości najbardziej dotknięte skutkami żywiołu i umożliwił klientom zamieszkującym te tereny dalsze korzystanie z usług Plusa pomimo upłynięcia terminu płatności faktury.

Niniejsze uregulowanie obowiązuje do końca bieżącego tygodnia. Jeżeli sytuacja nie ulegnie radykalnej poprawie, podjęte zostaną decyzje dotyczące ewentualnego wydłużenia tego terminu.
Akcją objęto kilka tysięcy klientów z ponad 350 miejscowości z terenu Małopolski, Podkarpacia, Mazowsza, województw lubelskiego, opolskiego i śląskiego, w tym także większych miast, m.in. Gliwic, części Krakowa, Sandomierza i Tarnobrzegu.

Na podstawie aktualnych informacji na bieżąco dodawane są nowe miejscowości dotknięte przez powódź.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 135 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP