Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Ułatwienia dla klientów Plusa z terenów objętych powodzią

Autor: wnp.pl (Marcin Złoch)
25-05-2010 14:31

W związku z utrzymującą się dramatyczną sytuacją powodziową w wielu regionach Polski, Polkomtel S.A. wyselekcjonował miejscowości najbardziej dotknięte skutkami żywiołu i umożliwił klientom zamieszkującym te tereny dalsze korzystanie z usług Plusa pomimo upłynięcia terminu płatności faktury.

Niniejsze uregulowanie obowiązuje do końca bieżącego tygodnia. Jeżeli sytuacja nie ulegnie radykalnej poprawie, podjęte zostaną decyzje dotyczące ewentualnego wydłużenia tego terminu.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 400 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP