PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Unify dla energetyki

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Unify Sp. z o.o.
27-01-2014 06:01
Unify dla energetyki
fot. mat. prasowe

W branży energetycznej, tak jak w każdym sektorze nowoczesnej gospodarki, potrzebna jest sprawna, szybka i wygodna komunikacja.

Wiąże się to przede wszystkim ze znacznym zwiększeniem mobilności użytkowników, koniecznością obsługi wielu urządzeń komunikacyjnych (telefony stacjonarne i mobilne, smartfony, tablety, komputery) i różnych kanałów kontaktu: od komunikacji tekstowej (sms i czat) przez komunikację głosową (rozmowy i konferencje) do komunikacji wideo i współpracy sieciowej w systemach web collaboration. A biznes energetyczny zmienia się, podlegając nie tylko procesom „zwykłego” unowocześniania, ale także charakterystycznym dla polskiej energetyki zjawiskom związanym z konsolidacją sektora i zmianami organizacyjnymi w spółkach energetycznych. I w tym kontekście widzimy i realizujemy potrzeby energetyki. Jakie są to potrzeby? Wyobraźmy sobie koncern energetyczny, w którym:
Zarząd koncernu i zarządy spółek na poziomie kontaktów managerskich i kontaktów z inwestorami korzystają z wideokonferencji, konferencji webowych i wysokiej klasy urządzeń mobilnych (najnowsze generacje tabletów, smartfonów i notebooków).

Kadra kierownicza na poziomie „codziennego zarządzania biznesem” korzysta jeszcze z tradycyjnych telefonów stacjonarnych (TDM i IP), ale coraz częściej już wyłącznie z telefonów komórkowych i tabletów oraz aplikacji soft-phone na komputerach.

Użytkownicy biurowi korzystają na codzień z komunikacji telefonicznej z klientami na zewnątrz firmy, ale wewnątrz chętniej posługują się czatem i natychmiastowymi połączeniami wideo między komputerami.

Dyspozytorzy zarządzają ruchem energetycznym za pomocą rozbudowanych systemów dyspozytorskich, korzystając ze specjalizowanych stanowisk – konsol, na których mają pełen przegląd możliwości komunikacji i dostęp do wszystkich kanałów łączności (włączając w to systemy Tetra i inne systemy radiowe).

Mobilne ekipy remontowe i pogotowia energetyczne korzystają z łączności radiowej oraz ze smartfonów i tabletów pracujących w sieciach publicznych operatorów komórkowych, ale mają z nich pełen dostęp do systemów i zasobów korporacyjnych.

Pracownicy „produkcyjni” w zakładach energetyki wytwórczej korzystają z bardziej tradycyjnych telefonów stacjonarnych i mobilnych, także przystosowanych do pracy w środowiskach niebezpiecznych (Ex), radiotelefonów i innych specjalizowanych środków łączności.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 958 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

543 032 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP