PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Uniq Metal ma nowe oprogramowanie do relacji z klientami

Autor: wnp.pl (WGK)
13-05-2014 17:20

Firma Uniq Metal, spółka specjalizująca się w zagospodarowaniu odpadów pochodzących z metali, wdrożyła CRM7, system wspierający relacje z klientami.

Uniq Metal nie należy do spółek ograniczających się do narzędzi takich jak Excel. Firma stosowała oprogramowanie do obsługi klientów, jednak uznała, że staje się ono coraz mniej wydajne i ograniczone funkcjonalnie. – Wzrost liczby klientów spowodował, że narzędzie zaczęło nas hamować w rozwoju – tłumaczy Dawid Pacyna - Sales & Marketing Manager w Uniq Metal.
Menedżer podkreśla, że firma potrzebowała oprogramowania, które w centralnej bazie będzie gromadzić wszystkie informacje o obsłudze klienta, kontakcie z nim i o obiegu dokumentów. Dodatkowo spółka oczekiwała oprogramowania przygotowanego do obsługi baz typu Big Data. – Zależało nam, by system mógł nie tylko rejestrować i archiwizować dokumenty związane z klientem, ale też część z nich automatycznie generować, odciążając w ten sposób zespół handlowy – dodaje Dawid Pacyna.

Dodatkowe wymagania to narzędzia do pracy grupowej jak wspólne kalendarze, globalne przydzielanie zdań, narzędzia do analizowania wykonanych prac przez pracowników oraz zarządzanie procesami sprzedaży.

Uniq Metal oczekiwał systemu zdolnego do działania przez lata. Według Dawida Pacyny podstawą było określenie wymagań firmy wobec systemu i dostosowanie go do własnych potrzeb. W porównaniu do rozwiązań sprzed lat, nowe oprogramowanie pozwala skrócić czas związany z wykonywaniem powtarzających się czynności oraz przygotowania ofert dla klientów.

– Nie da się w dzisiejszych czas efektywnie zarządzać z relacjami z klientem bez rozbudowanych systemów, ponieważ albo będziemy skazani na pracowników, którzy całe relacje z klientem będą mieli „w głowie” i każda zmiana kadrowa będzie się wiązała z budowaniem historii kontaktu od początku, albo będziemy całe te relacje zapisywać na „żółtych karteczkach” lub w arkuszach kalkulacyjnych. Skutek będzie taki, że uzyskanie wartościowej i kompletnej informacji z tego zbioru danych, a tym bardziej analiza, nie będą możliwe – podsumowuje Dawid Pacyna.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 969 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP