Towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa zyskało nową platformę internetową wspierającą sprzedaż ubezpieczeń oraz obsługę posprzedażową. Wdrożenie prowadziła firma Comarch.
Nowe rozwiązanie obejmuje najważniejsze obszary biznesowe, niezbędne w realizacji procesu sprzedażowego – pełny profil klienta, wielokanałową historię jego kontaktów z ubezpieczycielem, bieżącą informację o posiadanych polisach w zakresie ubezpieczeń majątkowych oraz na życie, aktualnym stanie obsługi zgłoszonych szkód i związanych z nimi płatnościach, jak również obsługę kampanii marketingowych. Zapewnia agentom sprawną analizę potrzeb klienta, dostęp do dokumentacji, pozwala na szybkie przygotowanie oferty i wystawienia polisy. Platforma obsługuje też płatności online dokonywane przez klientów oraz automatyczne rozliczenie agenta z gotówki w sposób elektroniczny.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.