PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Uniqa wdrożyła system IT do sprzedaży ubezpieczeń

Autor: wnp.pl (WGK)
06-11-2015 06:25
Uniqa wdrożyła system IT do sprzedaży ubezpieczeń
fot. Fotolia

Towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa zyskało nową platformę internetową wspierającą sprzedaż ubezpieczeń oraz obsługę posprzedażową. Wdrożenie prowadziła firma Comarch.

Nowe rozwiązanie obejmuje najważniejsze obszary biznesowe, niezbędne w realizacji procesu sprzedażowego – pełny profil klienta, wielokanałową historię jego kontaktów z ubezpieczycielem, bieżącą informację o posiadanych polisach w zakresie ubezpieczeń majątkowych oraz na życie, aktualnym stanie obsługi zgłoszonych szkód i związanych z nimi płatnościach, jak również obsługę kampanii marketingowych. Zapewnia agentom sprawną analizę potrzeb klienta, dostęp do dokumentacji, pozwala na szybkie przygotowanie oferty i wystawienia polisy. Platforma obsługuje też płatności online dokonywane przez klientów oraz automatyczne rozliczenie agenta z gotówki w sposób elektroniczny.
Dodatkowe elementy rozwiązania to pomoc w ocenie ryzyka i obsługa zgłoszeń szkodowych. Standaryzacja przepływu informacji między pracownikami call center, back-office i siecią sprzedaży ma skracać czas oczekiwania klienta na decyzję ubezpieczyciela.

– Wdrożenie nowego, poszerzonego internetowego rozwiązania dla sił sprzedaży jest kolejnym krokiem w realizacji naszego celu, jakim jest supernowoczesny ubezpieczyciel. Sprzedaż produktów i usług ubezpieczeniowych spełniających oczekiwania naszych klientów wymaga zapewnienia maksymalnego komfortu naszym sprzedawcom w postaci efektywnych narzędzi informatycznych. Funkcjonalności wdrożonej platformy gwarantują naszym agentom, menadżerom i pracownikom call center optymalną jakość pracy, a naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki niej możemy szybko i sprawnie obsługiwać klientów – podsumowuje Jacek Szwankowski, kierownik projektu POS 2.0 w Uniqa.

Wdrożone rozwiązanie stanowi rozwinięcie koncepcji kompleksowego front-endu dla agentów ubezpieczeniowych – Comarch Insurance Agent Essentials, integrującego dane z kluczowych systemów istniejących w towarzystwie ubezpieczeniowym oraz automatyzującego jego najważniejsze procesy biznesowe.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP