Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciw Telekomunikacji Cyfrowej Sp. z o.o. i zdecydował się ostrzec konsumentów, ponieważ praktyki spółki mogą powodować znaczne straty finansowe i niekorzystne skutki dla szerokiego kręgu konsumentów - podał UOKiK we wtorek.
Według UOKiK takie praktyki utrudniają konsumentom dochodzenie swoich praw.
"W wielu skargach byliśmy informowani o tym, że konsumenci podpisali podsuwane dokumenty, ponieważ byli przekonani, że oferta pochodzi od operatora, z którego usług są zadowoleni. Nie podpisaliby jej, gdyby wiedzieli, że zawierają umowę z Telekomunikacją Cyfrową" - mówi, cytowany w komunikacie, Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Urząd podkreślił, że konsumenci najczęściej dowiadują się, że zmienili dostawcę usług telekomunikacyjnych dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury lub po wyłączeniu ich telefonu przez dostawcę, który dotąd świadczył usługi telekomunikacyjne. "Gdy zrywają umowę z Telekomunikacją Cyfrową, muszą zapłacić 550 zł kary" - poinformował UOKiK.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: UOKiK: Telekomunikacja Cyfrowa wprowadza konsumentów w błąd