Operator telewizji kablowej UPC na koniec III kwartału miał 437 800 klientów usługi dostępu do internetu, 193 900 - telewizji cyfrowej i 168 600 - telefonu. Spółka podała, że obecnie ma już ponad 200 tys. abonentów telefonii cyfrowej, liczba wszystkich abonentów telewizji kablowej przekracza 1 mln.
"Obecnie trwają testy operacyjne usługi UPC na żądanie, która w grudniu dołączy do oferty w Warszawie. Wideo na żądanie w UPC wyróżniać będzie bogaty wybór filmów, dostępnych natychmiast, bez konieczności wysyłania smsów i dzwonienia" - czytamy w komunikacie.
We wrześniu firma wprowadziła na rynek internet szerokopasmowy nowej generacji - UPC Fiber Power, dostępny w czterech opcjach: 8 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s i 120 Mb/s. Spółka poinformowała też, że na terenie Warszawy rozpoczęły się testy nowej oferty o jeszcze wyższych parametrach, w której Fiber Power 5 Mb/s jest dostępny za 55 zł miesięcznie.
UPC Polska jest częścią grupy Liberty Global. Według Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), udział spółki w polskim rynku dostawców internetu szerokopasmowego wynosił w 2008 r. 6,8% i był największy wśród dostawców telewizji kablowej. Jej udział w rynku telefonii stacjonarnej wynosił 1,4%.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: UPC ma 200 tys. abonentów TV cyfrowej