UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu, miał 332 tys. abonentów telewizji cyfrowej na koniec trzeciego kwartału 2010 r. oraz 0,5 mln użytkowników szerokopasmowego internetu - podał UPC Polska w komunikacie prasowym.
UPC podał, że na koniec III kwartału liczba sprzedanych przez UPC usług (RGU) przekroczyła 1.732.000, a od początku 2010 roku klienci UPC zakupili ich ponad 70.900.
UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.
W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.
UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: UPC miał 332 tys. klientów telewizji cyfrowej i 500 tys. użytkowników internetu po III kw. 2010 r.