UPC Polska na koniec września 2008 r. miała ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, 358 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu i 139 tys. abonentów usługi telefonicznej.
Dla porównania na koniec czerwca 2008 r. UPC miała 11,3 tys. klientów usługi telewizji cyfrowej, ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, 343 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu i 135,5 tys. abonentów usługi telefonicznej.
Telewizja Cyfrowa UPC jest dostępna w Warszawie, aglomeracji katowickiej, Wrocławiu, Opolu, Krakowie, Trójmieście i Szczecinie. Na początku 2009 r. w jej zasięgu znajdą się także Lublin, Bydgoszcz i Kielce.
UPC Polska jest dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się niemal 2 mln gospodarstw domowych w 10 największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.
UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc., międzynarodowego operatora telewizji kablowej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: UPC miał na koniec III kw. 358 tys. klientów internetu