XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

UPC miała 437,8 tys. klientów tv cyfrowej i 543 tys. klientów internetu na koniec II kw.

UPC miała 437,8 tys. klientów tv cyfrowej i 543 tys. klientów internetu na koniec II kw.
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

UPC Polska, dostawca usług telewizji, Internetu i telefonu, miał na koniec drugiego kwartału 2011 roku 437,8 tys. abonentów telewizji cyfrowej oraz 543 tys. użytkowników szerokopasmowego internetu - podał UPC Polska w komunikacie prasowym.

Spółka podała, że klienci UPC Polska korzystają łącznie z 1.799.400 usług (RGU): 437.800 telewizji cyfrowej (wzrost o 29.680 kw/kw), 573.500 telewizji analogowej, 543.000 internetu (wzrost o 4.200 kw/kw) oraz 245.100 telefonii (wzrost o o 13.300).

Na koniec drugiego kwartału 2011 roku z usług UPC Polska korzystało 1.089.200 abonentów.

"Wzrost liczby sprzedanych usług (RGU) przy stabilnej bazie klientów jest równoznaczny ze zwiększeniem liczby osób wykupujących więcej niż jedną usługę, a zatem ze wzmocnieniem strategicznego segmentu lojalnych abonentów, chcących nawiązać trwalszą współpracę z dotychczasowym usługodawcą. Na koniec drugiego kwartału br. z usług UPC Polska korzystało 1.089.200 abonentów, czyli o 7.000 mniej, niż w I kwartale. Nieznaczna różnica wynika z naturalnej fluktuacji klientów na silnie konkurencyjnym rynku" - podała spółka.

UPC podała też, że dynamicznie rozszerza dostęp do superszybkiego internetu poprzez modernizację sieci do standardu EuroDOCSIS 3.0., dostrzegając rosnące potrzeby klientów oraz znaczenie innowacji dla rozwoju rynku usług szerokopasmowych.

Obecnie 75 proc. sieci UPC zostało zmodernizowane, a 1,3 miliona gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu internetu o prędkości pobierania danych do 120 Mb/s.

Obecnie połowa nowych klientów UPC wybiera internet o przepustowości 25 Mb/s lub szybszy.

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.

UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: UPC miała 437,8 tys. klientów tv cyfrowej i 543 tys. klientów internetu na koniec II kw.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!