UPC miała 264 tys. abonentów telewizji cyfrowej na koniec pierwszego kwartału 2010 roku - podał UPC Polska.
Na koniec pierwszego kwartału 2010 roku, UPC Polska miało 475.100 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, czyli więcej o 14.500 w stosunku do danych z końca 2009 roku.
Liczba klientów usługi telefonicznej UPC Polska wzrosła w przeciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku o 15.100 i na koniec pierwszego kwartału wyniosła 199.000.
UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.
W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.
Na koniec 2009 roku z usług UPC korzystało 1.090.500 klientów, w tym 229.400 abonentów telewizji cyfrowej UPC, 460.600 internetu i 183.900 telefonu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: UPC Polska miał 264 tys. abonentów telewizji cyfrowej na koniec I kw. 2010