PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Urząd do Spraw Cudzoziemców rozszerza oprogramowanie

Autor: WNP.PL (WGK)
28-06-2015 19:22
Urząd do Spraw Cudzoziemców rozszerza oprogramowanie

UdSC dysponuje bezterminowymi licencjami na oprogramowanie IBM.

Fot. Fotolia

Spółka Decsoft rozbuduje licencje na oprogramowanie IBM posiadane przez Urząd do Spraw Cudzoziemców (UdSC). Umowa opiewa na ponad 1,3 mln zł netto.

Rozbudowa licencji to element projektu "Rozwijanie Funkcjonalności systemu Pobyt v.2 i Krajowego Systemu Konsultacyjnego" współfinansowanego ze środków unijnych z Funduszu Granic Zewnętrznych - Program Roczny 2013.
W UdSC działają dwa systemy: Pobyt v. 2, który jest krajowym zbiorem rejestrów, ewidencji i wykazu w sprawach cudzoziemców oraz Aplikacja Konsultacyjna Centralnego Organu Wizowego (AK COW) – system wspomagający pracę Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców, jako Centralnego Organu Wizowego, w opiniowaniu rozpatrywanych wniosków złożonych przez obywateli niektórych państw trzecich lub obywateli państw należących do szczególnych kategorii. System umożliwia też wzajemne przekazywanie informacji między organami wizowymi członków UE. Z kolei Podsystem Weryfikacji Wniosków Wizowych jest zewnętrznym modułem AK COW realizującym funkcje związane z weryfikacją przesyłanych wniosków wizowych oraz informacji o wydanych wizach. Dodatkowo trwa budowa Krajowego Systemu Konsultacyjnego.

UdSC dysponuje bezterminowymi licencjami na oprogramowanie IBM (DB2 Enterprise Server Edition, Tivoli Composite Application Manager For Applications, Tivoli Storage Manager, oprogramowanie z rodziny WebSphere, a także SAN Volume Controller Base Virtualization i SAN Volume Controller Metro Mirror). W ramach zamówienia licencje maja zostać rozbudowane zgodnie z licencją typu Passport Advantage, zapewniając m.in. prawo do pobierania, instalowania i korzystania z najnowszych dostępnych na rynku wersji, wydań lub aktualizacji oprogramowania; do telefonicznego i elektronicznego wsparcia dla rozwiązywania typowych problemów praktycznych, zdalnej pomocy i analizy problemów, a także określonego czasu reakcji na zgłaszane problemy.

W przetargu uczestniczyły cztery spółki: Decsoft, Matic, Newind i Sygnity. Przetarg wygrała firma Decsoft, która zaoferowała usługi za 1 306 200 zł netto (1 606 626 zł brutto). Głównym kryterium wyboru była cena (95 proc.). Liczył się też termin realizacji zamówienia (5 proc.).

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 506 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP