Od początku roku na e-mailowe konto Urzędu Komunikacji Elektronicznej wpłynęło niemal 2,5 tys. skarg. Dzięki interwencjom oddziałów UKE abonenci odzyskali w pierwszym półroczu 111,5 tys. zł.
- Problemy z przeniesieniem usługi dostępu do internetu z TP do operatora alternatywnego, niewłaściwa szybkość transferu danych, zły zasięg mobilnego internetu, błędne rozliczanie połączeń, wprowadzanie w błąd przez konsultantów BOK, niedostarczanie przez operatora faktur, problemy z przeniesieniem numeru do nowej lokalizacji - to najważniejsze sprawy, z jakimi zgłaszamy się do UKE - wylicza Gazeta Wyborcza.
- Coraz więcej osób pyta o kwestie przenoszenia numerów - opowiada GW Paweł Kucharczyk, ekspert UKE. - Abonent zgodnie z prawem może żądać przeniesienia przydzielonego mu numeru do sieci innego operatora, a operatorzy zobowiązani są dokonać takiego przeniesienia pod warunkiem istnienia możliwości technicznych.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.