PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Użytkownicy komórek chcą szerzej korzystać z Internetu i „Web 2.0"

Autor: wnp.pl (PS)
13-08-2010 14:05

Powodem rezygnacji z usług operatora telekomunikacyjnego przez 34 proc. klientów w USA była zła opieka nad nimi. Co czwarty klient stwierdził, że „operator mnie nie docenia jako odbiorcę jego usług” – wynika z badania firmy konsultingowej Capgemini.

Wynika z niego, że obsługa klienta odgrywa ważną rolę w walce z ich migracją i często jest jedną z przyczyn odejścia od dotychczasowego operatora. „Z tego względu powinni oni stale poszerzać portfolio udostępnianych klientom kanałów obsługi wykorzystujących Internet oraz koncepcję Web 2.0.” – stwierdzają autorzy raportu. Rozbudowa internetowego centrum obsługi da operatorom możliwość „bycia dokładnie tam, gdzie jest klient” i w konsekwencji pozwoli pozyskać ich przychylność.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 951 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP