Grupa Vectra, która przejęła kontrolny pakiet Spray'a, planuje w ciągu kilku lat zainwestować w rozwój infrastruktury w Warszawie ponad 100 mln zł - poinformował prezes operatora kablowego Tomasz Żurański.
"Rozbudowując liczącą 20 tys. bazę klientów Spray'a chcemy osiągnąć pozycję trzeciego operatora w Warszawie" - dodał.
Vectra jeszcze w tym roku chce w stolicy uruchomić nową ofertę pod swoją marką.
"Planujemy zaoferować warszawiakom to, co jest dostępne dla naszych klientów w całej Polsce, czyli telewizję, internet i telefon. Dodatkowo oferta telewizji cyfrowej wzbogacona będzie o osobistą nagrywarkę i inne nowości" - powiedział Żurański.
Do końca 2009 roku Vectra chce w całej Polsce zwiększyć liczbę abonentów telewizji cyfrowej do 240 - 250 tys. z posiadanych 215
tys. Obecnie Vectra ma 740 tys. abonentów w całym kraju. Z internetu korzysta 213 tys. abonentów, 47 tys. z telefonii stacjonarnej.
Grupa na początku roku przejęła akcje Spray'a stanowiące 44,12 proc. kapitału zakładowego i uprawniających do 57,34 proc. głosów
na WZA Spray.
Vectra jest drugim pod względem liczby abonentów operatorem kablowym w Polsce i dostawcą usługi triple play. Spółka obejmuje
swoim zasięgiem 152 miasta.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Vectra zainwestuje ponad 100 mln zł w rozbudowę sieci w Warszawie