W 2009 r. w Polsce sprzedano ponad 2,8 miliona komputerów, z czego 1,8 mln stanowiły notebooki, a ponad 1 milion komputery stacjonarne - wynika z badania firmy analitycznej IDC Polska.
W 2008 r. w Polsce sprzedano ok. 1,6 mln komputerów stacjonarnych i ok. 2,1 mln notebooków.
"Jeszcze w latach 2005-2007 rynek rósł o ponad 30 proc. rocznie, a nawet w 2008 roku, mimo relatywnie słabego czwartego kwartału, zanotowaliśmy 15 proc. wzrost sprzedaży rok do roku" - dodał Godos.
IDC jest jedną z największych firm zajmujących się badaniem rynku teleinformatycznego. Zatrudnia ponad tysiąc analityków rynku w ponad 110 krajach.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: W 2009 r. w Polsce sprzedano ponad 2, 8 miliona komputerów