Wśród rozwiązań wdrożonych w ubiegłym roku przez PKP S.A. warto wskazać na utworzenie platformy, w ramach której prowadzone są postępowania zakupowe spółki - wskazuje Adam Filutowski, dyrektor zarządzający ds. informatyki i telekomunikacji Grupy PKP.
Jak wyjaśnia nasz rozmówca, dzięki temu rozwiązaniu proces zakupowy został usprawniony, a spółka zanotowała realne oszczędności. - Wdrożyliśmy również specjalizowane, dedykowane systemy procesowe (BPM) usprawniające procesy biznesowe w PKP S.A. oraz nowe systemy bezpieczeństwa teleinformatycznego – mówi Adam Filutowski. - Aby zapewnić większy dostęp do danych, rozbudowaliśmy także infrastrukturę spółki obejmującą sieci i serwery. Jednym z ważniejszych osiągnięć było również wdrożenie dla PKP Intercity rozwiązanie Google Transit, które uwzględnia na mapach Google rozkłady jazdy pociągów przewoźnika.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: W jakie rozwiązania IT inwestuje Grupa PKP?