W jakim kierunku musi się zmieniać oferta telekomunikacji dla biznesu?

W jakim kierunku musi się zmieniać oferta telekomunikacji dla biznesu?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- To co obserwujemy dziś na rynku jako dostawca, to konieczność oferowania szerokiego wachlarza powiązanych ze sobą usług - zauważa Krystian Fydrych, kierownik produktu w ATM.

Jak wyjaśnia nasz rozmówca, chodzi zarówno o usługi niezależne, jak i powiązane w tzw. pakiety. - Powszechną dziś praktyką jest nieustanne badanie potrzeb klientów oraz swoiste eksperymentowanie z łączeniem różnorakich usług, które historycznie nigdy nie były kojarzone z telekomunikacją jaką znamy - mówi Krystian Fydrych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: W jakim kierunku musi się zmieniać oferta telekomunikacji dla biznesu?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!