Podmioty decydowały się na produkty, które stanowią już podstawę wszystkich działań operacyjnych w firmie i dlatego muszą spełniać najwyższe normy dotyczące bezpieczeństwa oraz niezawodności infrastruktury - mówi Sławomir Koszołko z T-Mobile Polska
Fot. (mat. pras.)- W obszarze biznesowym wyraźnie widać dążenie do integracji ofert - uważa Sławomir Koszołko, dyrektor departamentu marketingu i rozwoju biznesu w T-Mobile Polska. - Oferta zintegrowana jest wyjątkowo skutecznym narzędziem w zarządzaniu sprawnością operacyjną firmy i pozwala na optymalizację kosztów.
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
SUBSKRYBUJ WNP.PL
NEWSLETTER
Wnp.pl: polub nas na Facebooku
Wnp.pl: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Wnp.pl na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
NAPISZ DO NAS