PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

W sieci tańsze zakupy

Autor: PAP/Dziennik Gazeta Prawna
13-05-2011 05:26

Na zakupach w internecie przeciętny polski konsument oszczędza średnio 15 proc. ceny, wynika z raportu "Polska internetowa", przygotowanego przez Boston Consulting Group, na który powołuje się "Dziennik Gazeta Prawna".

Polski e-konsument jest niezwykle pragmatyczny. - Cena to pierwsza i najważniejsza wartość jaką się kieruje decydując się na zakupy w sieci. Potwierdza to raport BCG.
Wynika z niego, że towary w sieci są średnio o 25 proc. tańsze. Nawet po doliczeniu kosztów przesyłki to nadal oszczędność na zakupach online wynosi średnio 15 proc.

Najwięcej można zaoszczędzić na internetowych zakupach kosmetyków (20 proc.), AGD (18 proc.) i elektroniki (15 proc.).

Najmniejsze różnice w cenach widać przy kupnie odzieży i obuwia (4 proc.) oraz książek (2 proc.).

W zeszłym roku na zakupy w internecie Polacy wydali rekordowe 16 mld zł, co daje blisko 3 proc. wartości całego handlu detalicznego. W tym roku rynek ten ma się zwiększyć o 17 proc.

Wydatki konsumenckie w sieci rosną w takim tempie, że przy optymistycznych założeniach w 2015 r. osiągną blisko 50 mld zł, a e-handel będzie stanowił aż 7 proc. całego handlu detalicznego w Polsce, pisze "DGP".
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 837 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

559 879 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP