Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wasko zbuduje call center dla GUS

Autor: PAP
12-02-2010 15:02

Oferta konsorcjum Wasko i PKP Informatyka została wybrana jako najkorzystniejsza w przetargu Głównego Urzędu Statystycznego na budowę i wdrożenie systemu call center w jednostkach GUS na potrzeby przeprowadzenia spisów powszechnych w latach 2010 i 2011.

Wartość oferty złożonej przez to konsorcjum wyniosła 3,466 mln zł netto (4,23 mln zł brutto) - poinformował PAP rzecznik GUS Wiesław Łagodziński.
Do GUS wpłynęły dwie oferty na budowę i wdrożenie systemu call center. Drugą ofertę złożyło konsorcjum PTK Centertel, Telekomunikacji Polskiej, Altar i Woli Info. Jej wartość wyniosła 3,479 mln zł netto (4,25 mln zł brutto).

Termin realizacji zamówienia określono na trzy miesiące.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 336 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP