Wasko zbuduje call center dla GUS

Wasko zbuduje call center dla GUS
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Oferta konsorcjum Wasko i PKP Informatyka została wybrana jako najkorzystniejsza w przetargu Głównego Urzędu Statystycznego na budowę i wdrożenie systemu call center w jednostkach GUS na potrzeby przeprowadzenia spisów powszechnych w latach 2010 i 2011.

Wartość oferty złożonej przez to konsorcjum wyniosła 3,466 mln zł netto (4,23 mln zł brutto) - poinformował PAP rzecznik GUS Wiesław Łagodziński.

Do GUS wpłynęły dwie oferty na budowę i wdrożenie systemu call center. Drugą ofertę złożyło konsorcjum PTK Centertel, Telekomunikacji Polskiej, Altar i Woli Info. Jej wartość wyniosła 3,479 mln zł netto (4,25 mln zł brutto).

Termin realizacji zamówienia określono na trzy miesiące.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wasko zbuduje call center dla GUS

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!