Na temat trendów na rynku e-commerce, zmiany kiosków Ruchu w minicentra usług oraz obsługi logistycznej e-sklepów - wywiad z Dariuszem Stolarczykiem, wiceprezesem spółki Ruch.
- Może się wydawać, że to przypadek, ale w rzeczywistości to wynik naszej ciężkiej pracy i strategii, którą przyjęliśmy, jeśli chodzi o rozwój Ruchu. Przez ostatnie 4 lata przeszliśmy transformację z przedsiębiorstwa państwowego w nowoczesną, dynamiczną firmę z 2,2 tys. własnych sklepów, 20 tys. punktów do których codziennie dostarczamy prasę, centrami logistycznymi w całej Polsce i nowoczesnym systemem informatycznym, który spina to wszystko. Co bardzo ważne - marka Ruch, która istnieje na rynku od 96 lat cały czas budzi zaufanie Polaków. Aktywnie walczymy o pozycję, zdając sobie doskonale sprawę, jakie trendy będą kluczowe dla rozwoju całego rynku i naszego biznesu. Dlatego widzimy potencjał dla Ruchu w nowej formule, w której filarami rozwoju będzie logistyka dla branży e-commerce, dystrybucja prasy, oraz rozwój oferty detalicznej w kioskach, a także dochodzenie do perfekcji w oferowaniu usług w kioskach Ruchu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wiceprezes Ruchu: widzimy potencjał spółki w nowej formule