Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Wideokonferencje niesłusznie postrzegane są jako produkt luksusowy

Autor: wnp.pl (JM)
01-07-2010 08:57

- Audio i wideokonferencje wciąż jeszcze postrzegane są na polskim rynku jako produkt luksusowy, bardziej sposób na wydanie nadwyżek budżetowych niż opłacalna ekonomicznie inwestycja – uważa Leszek Winiarski, inżynier wsparcia sprzedaży, Interactive Intelligence.

Tymczasem, jak przekonuje nasz rozmówca, proste obliczenie ROI, zwrotu z inwestycji, wykazuje, że w przypadku firm wielooddziałowych, bazujących na częstych kontaktach z kontrahentami i partnerami, zakup systemu telekonferencyjnego zwraca się nawet w przeciągu sześciu miesięcy.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 016 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP