PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wideokonferencje sprawdzają się szczególnie w firmach giełdowych

Autor: wnp.pl (JM)
30-06-2010 09:04
Wideokonferencje sprawdzają się szczególnie w firmach giełdowych

W pierwszej kolejności rekomendowałbym zainteresowanie systemem wideokonferencyjnym w firmach giełdowych, szanujących w szczególności inwestorów indywidualnych i mniejszy akcjonariat – radzi Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.

Nasz rozmówca poleca również tego typu rozwiązania firmom komunikującym się z mediami, ponieważ konferencja prasowa online to duży ukłon w kierunku dziennikarzy, szczególnie tych regionalnych i internetowych. - Wideokonferencje to również ciekawe narzędzie komunikacji z przedstawicielami handlowymi i pracownikami rozproszonymi w różnych częściach kraju i świata, a także możliwość zdalnego prezentowania nowych produktów i usług partnerom – mówi Marek Woźniak. - Dużo dzieje się w technologiach transmisji wideo w Internecie i najbliższe miesiące z pewnością zaowocują pojawianiem się ciekawych nowych narzędzi.
Prezes netPR wyjaśnia, że systemy wideokonferencyjne kojarzyły się jeszcze niedawno jako dedykowane kosztowne rozwiązania, które pełniły role komunikacyjnego mostu pomiędzy np. oddziałem firmy i centralą. - Dzisiaj mamy jednak do czynienia z rozwiązaniami, które w większym stopniu wykorzystują możliwości Internetu i nie wymagają zakupu dedykowanych urządzeń, co sprawia, że znacznie zwiększa się spektrum możliwości ich zastosowań – mówi Marek Woźniak. - Jeżeli mówimy o komunikacji wewnętrznej, można sobie wyobrazić nie rozwiązanie wideokonferencyjne łączące dwa punkty, ale prezesa firmy komunikującego się równocześnie z 1000 swoich pracowników.

Jak wskazuje Marek Woźniak, dzisiejsze technologie transmisji wideo w Internecie rozszerzają spektrum zastosowań systemów wideokonferencyjnych. - Dostępne są już dedykowane systemy wideokonferencyjne do realizacji konferencji prasowych, transmisji WZA i spotkań z inwestorami, myśli się również o innych narzędziach dedykowanych konkretnym funkcjom typowych dla przedsiębiorstw – wyjaśnia nasz rozmówca.
Firmom sprzyja też to, że wiele narzędzi pojawia się w modelu SaaS czyli Software as a Service co obniża bariery dostępu do najnowszych technologii. - Koszty takich rozwiązań zależą od funkcji, które maja spełniać, stopnia integracji z witryną firmową i innymi systemami w firmie – mówi Marek Woźniak. - W przypadku transmisji skierowanych do dużych grup, osób parametrem do wyliczania kosztów eksploatacji jest jakość i zasięg transmisji, który przekłada się na wygenerowany ruch.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 217 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP