Sojusz linii lotniczych Star Alliance rozszerzył ofertę na urządzenia mobilne, wprowadzając specjalnie opracowaną na iPada aplikację o nazwie Navigator.
Za pośrednictwem tego nowego narzędzia można uzyskać informację o sieci połączeń 27 linii lotniczych sojuszu, na które składa się ponad 21,9 tys. rejsów dziennie do ponad 1,3 tys. lotnisk na całym świecie.
Nową funkcją, w stosunku do pozostałych ofert Star Alliance w internecie lub na urządzeniach mobilnych, jest „My Trip” (Moja Podróż). Pozwala ona pasażerom zachować w pamięci urządzenia i monitorować trasy swoich podróży liniami lotniczymi, należącymi do Aliansu. Funkcja ta dostępna jest jedynie w aplikacji Navigator.
Korzystając z innych programów, klienci mają też dostęp do różnych usług Aliansu, takich jak: Flight Search (Wyszukiwanie połączeń – obejmujące rozkłady lotów wszystkich linii lotniczych należących do Aliansu, Flight Status (Status Lotu – możliwość śledzenia wszystkich lotów członków Star Alliance) oraz Lounge Finder (Wyszukiwarka Saloników – szczegółowe informacje dotyczące ponad 1000 loungy).
Dostępna jest też informacja lotniskowa, obejmująca m.in. pogodę, przewodniki miejskie, lokalizacje poczekalni oraz szczegóły dotyczące członkowskich linii lotniczych, obsługujących wybrane połączenia.
Aplikacja jest już dostępna do ściągnięcia na www.staralliance.com lub bezpośrednio w App store. Star Alliance jest największym sojuszem linii lotniczych na świecie, skupiającym 27 linii. W ubr. przewiozły one prawie 671 mln pasażerów (29 proc. wszystkich na świecie).
Główną linią sojuszu jest Lufthansa, a należą do nich także Polskie Linie Lotnicze LOT.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Więcej aplikacji mobilnych na pokładach linii Star Alliance