Większość nowych wirtualnych contact center wykorzystuje VoIP

Większość nowych wirtualnych contact center wykorzystuje VoIP
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Telefonia VoIP zastąpiła już tradycyjne rozwiązania w zakresie wirtualizacji obsługi klienta i dziś jest standardem - uważa Michał Tabakowski, ekspert ds. CRM w europejskim zespole SAP. - Przeważająca większość nowych instalacji wykorzystuje właśnie tę technologię.

Jak zauważa nasz rozmówca, podczas gdy sama telefonia VoIP jest powszechnie wykorzystywana w centrach obsługi klienta, to jej integracja z procesami biznesowymi pozostawia często wiele do życzenia.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Większość nowych wirtualnych contact center wykorzystuje VoIP

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!