PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wirtualna obsługa klienta demokratyzuje dostęp do usług call center

Autor: wnp.pl (JM)
15-09-2011 10:12

Communication-as-a-Service i Software-as-a-Service to usługi ostatnio coraz modniejsze - mówi Adam Kotrych, prezes Voice Contact Center. - I bardzo dobrze, bo dzięki temu nie ma już firm, które nie mogą sobie pozwolić na telefoniczne biuro obsługi klienta.

Zdaniem naszego rozmówcy, wirtualna obsługa klienta demokratyzuje dostęp do usług call center, a outsourcing pozwala na wysokie wyniki. - W dobie zaostrzającej się konkurencji firmy muszą podążać za swoimi klientami i być dostępne w kanałach wybranych przez konsumentów – mówi Adam Kotrych.
Zwiększająca się popularność usług CaaS i SaaS wynika, według prezesa Voice Contact Center, w dużej mierze z obniżenia kwoty niezbędnej na uruchomienie call center. Kiedy nie trzeba kupować własnego systemu, próg wejścia w inwestycję jest dużo niższy niż jeszcze kilka lat temu. - Dlatego na telefoniczne centrum może pozwolić sobie coraz więcej przedsiębiorców – zauważa Adam Kotrych.

Jak wyjaśnia prezes Kortych, outsourcing to model biznesowy, CaaS – model korzystania z infrastruktury IT. - Żeby móc skorzystać z systemu (CaaS, SaaS lub w pełni własnego), firma musi mieć pracowników, którzy są wyszkoleni w obsłudze klienta przez telefon i umiejętnie nimi zarządzać – wyjaśnia. - To właśnie specyficzne know-how outsourcingowych call center jest głównym powodem decydowania się przedsiębiorców na ich usługi.

Obecnie widać coraz większe zainteresowanie klientów korzystaniem z usług call center zintegrowanych z procesami back office, szczególnie zaś przyszłościowym modelem wydaje się połączeniem contact center z mobilnymi sprzedawcami. - W przeciwieństwie do kurierów, nie tylko dostarczą oni sprzedany produkt do konsumenta, ale również go zaprezentują i utwierdzą konsumenta w dobrym wyborze lub kompetentnie pomogą wypełnić dokumenty – opisuje Adam Kotrych. - Coraz częstsze korzystanie z tej usługi sprawia, że klienci mogą dokonać prawie dowolnej transakcji bez wychodzenia z domu.

Nasz rozmówca prognozuje, że niezależnie od faktu, czy przedsiębiorca będzie obsługiwał klientów przez Internet, zlecał obsługę zewnętrznemu call center czy sam kontaktował się z klientem za pomocą technologii CaaS, oczekiwanie ze strony rynku na zdalne obsługiwanie transakcji będzie coraz większe.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 374 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP