Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Wirtualna obsługa klienta demokratyzuje dostęp do usług call center

Autor: wnp.pl (JM)
15-09-2011 10:12

Communication-as-a-Service i Software-as-a-Service to usługi ostatnio coraz modniejsze - mówi Adam Kotrych, prezes Voice Contact Center. - I bardzo dobrze, bo dzięki temu nie ma już firm, które nie mogą sobie pozwolić na telefoniczne biuro obsługi klienta.

Zdaniem naszego rozmówcy, wirtualna obsługa klienta demokratyzuje dostęp do usług call center, a outsourcing pozwala na wysokie wyniki. - W dobie zaostrzającej się konkurencji firmy muszą podążać za swoimi klientami i być dostępne w kanałach wybranych przez konsumentów – mówi Adam Kotrych.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 254 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP