PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Wirtualne contact center nie dla wszystkich idealne

Autor: wnp.pl (JM)
06-09-2011 08:51
Wirtualne contact center nie dla wszystkich idealne
Fot. Fotolia

Tworzenie wirtualnego contact center poprzez oddanie procesów obsługi klienta w outsourcing może znacząco zwiększyć efektywność działalności oraz obniżyć koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa - uważa Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej Interactive Intelligence.

Zdaniem naszego rozmówcy, skorzystanie z wirtualnego centrum kontaktowego umożliwia firmom skoncentrowanie się na procesach kluczowych dla rozwoju biznesu. - Równocześnie korzystają one z profesjonalnego zespołu i najnowszych technologii dostawcy specjalizującego się w tego typu usługach – podkreśla Marcin Grygielski.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


34 602 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP