XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

wnp.pl drugim najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym w Polsce

wnp.pl drugim najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym w Polsce
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Należący do Grupy PTWP SA portal wnp.pl jest drugim najczęściej cytowanym portalem ekonomicznym w Polsce. Wnp.pl znalazł się również obok witryn onet.pl, tvn24.pl i wp.pl w pierwszej dziesiątce najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych w 2010 roku - wynika z rocznego podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).

Spośród najczęściej przywoływanych stron internetowych w 2010 roku w kategorii portale biznesowe witrynę wnp.pl wyprzedził jedynie serwis money.pl. Uwzględniając wszystkie biznesowe stacje telewizyjne i radiowe, a także prasę drukowaną i media elektroniczne, portal wnp.pl uplasował się na wysokiej siódmej pozycji rocznego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów.

Wnp.pl figuruje również w pierwszej dziesiątce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych 2010 roku. W gronie najczęściej powoływanych stron www znalazły się onet.pl, tvn24.pl i wp.pl, jeden portal sportowy, sportowefakty.pl, dwa serwisy ekonomiczne money.pl i wnp.pl - na dziewiątym miejscu - oraz na dziesiątym rozrywkowy pudelek.pl.

Portal wnp.pl, którego wydawcą jest Grupa PTWP SA, działa od 2005 roku. Specjalizuje się w dostarczaniu wiadomości o najważniejszych gałęziach przemysłu oraz trendach i zmianach zachodzących w polskiej gospodarce.

- Ranking IMM jest odzwierciedleniem rzetelności naszych dziennikarzy, a także bogactwa tematycznego serwisu - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA, wydawcy portalu. - Rosnącą siłę wnp.pl pokazują również inne rankingi, na przykład najpopularniejszych witryn tematycznych w kategorii "Biznes - Finanse - Prawo" w badaniu Megapanel PBI/Gemius, gdzie w ostatnich miesiącach awansowaliśmy aż o blisko 10 pozycji - dodaje Wojciech Kuśpik.

Instytut Monitorowania Mediów opracowuje zestawienia najbardziej opiniotwórczych tytułów od 2003 roku. Analiza obejmuje wszystkie przekazy prasowe, telewizyjne i radiowe, w których cytuje się lub powołuje na doniesienia, które pierwotnie pojawiły się w innych środkach przekazu pod warunkiem, że nie są omawiane w kontekście przeglądu mediów oraz nie są przedrukiem z innego medium.
Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google NewsObserwuj nas w Google News
×

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: wnp.pl drugim najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym w Polsce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!