Należący do Grupy PTWP SA portal wnp.pl jest drugim najczęściej cytowanym portalem ekonomicznym w Polsce. Wnp.pl znalazł się również obok witryn onet.pl, tvn24.pl i wp.pl w pierwszej dziesiątce najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych w 2010 roku - wynika z rocznego podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
Wnp.pl figuruje również w pierwszej dziesiątce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych 2010 roku. W gronie najczęściej powoływanych stron www znalazły się onet.pl, tvn24.pl i wp.pl, jeden portal sportowy, sportowefakty.pl, dwa serwisy ekonomiczne money.pl i wnp.pl - na dziewiątym miejscu - oraz na dziesiątym rozrywkowy pudelek.pl.
Portal wnp.pl, którego wydawcą jest Grupa PTWP SA, działa od 2005 roku. Specjalizuje się w dostarczaniu wiadomości o najważniejszych gałęziach przemysłu oraz trendach i zmianach zachodzących w polskiej gospodarce.
- Ranking IMM jest odzwierciedleniem rzetelności naszych dziennikarzy, a także bogactwa tematycznego serwisu - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA, wydawcy portalu. - Rosnącą siłę wnp.pl pokazują również inne rankingi, na przykład najpopularniejszych witryn tematycznych w kategorii "Biznes - Finanse - Prawo" w badaniu Megapanel PBI/Gemius, gdzie w ostatnich miesiącach awansowaliśmy aż o blisko 10 pozycji - dodaje Wojciech Kuśpik.
Instytut Monitorowania Mediów opracowuje zestawienia najbardziej opiniotwórczych tytułów od 2003 roku. Analiza obejmuje wszystkie przekazy prasowe, telewizyjne i radiowe, w których cytuje się lub powołuje na doniesienia, które pierwotnie pojawiły się w innych środkach przekazu pod warunkiem, że nie są omawiane w kontekście przeglądu mediów oraz nie są przedrukiem z innego medium.
Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google News
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: wnp.pl drugim najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym w Polsce