Rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu coraz częściej przypominają oferty dostawców IT, i na odwrót. Dla operatorów, którzy chcą pozostać konkurencyjni, realia cyfrowej rewolucji to codzienność, a nie futurologia.
Gdzie są źródła innowacyjności w rozwiązaniach ICT dla biznesu? Czy impulsy idą z wnętrza organizacji, czy z rynku, a może ton nadają start-upy? Wreszcie, w jakim kierunku będzie rozwijała się oferta firm ICT dla biznesu? To kwestie nadające ton rozważaniom o przyszłości rynku rozwiązań teleinformatycznych dla przedsiębiorstw.
Teraz bez granic
- Cloud computing, mobilność, media społecznościowe, UC&C oraz konwergencja usług - Wiktor Markiewicz, analityk IDC, jednym tchem wymienia hasła przewodnie dyskusji o innowacyjności we wspomnianym obszarze ICT. - Osiągnięcie wyższej rentowności to podstawowy motyw działania operatorów telekomunikacyjnych. Aby ten cel osiągnąć, telekomy muszą, stosując najnowsze technologie, zdywersyfikować źródła przychodów i postawić na efektywne partnerstwo.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wszystko w jednym, czyli przyszłość rynku ICT dla biznesu