W ciągu najbliższych kilku miesięcy internetowy gigant YouTube rozpocznie w USA transmitowanie w czasie rzeczywistym programów ok. 40 stacji telewizyjnych, w tym kanałów informacyjnych takich jak ABC, CBS, NBC, Fox News, a także telewizji kablowych.
Jak poinformowała we wtorek dyrektor zarządzająca YouTube Susan Wojcicki, usługa będzie płatna, a jej koszt wyniesie 35 dolarów miesięcznie. Programy będzie można oglądać i nagrywać na wszystkich urządzeniach podłączonych do internetu, a więc na tabletach, telefonach i telewizorach.
Na razie YouTube TV transmitować będzie jedynie programy amerykańskich stacji telewizyjnych, ale w przyszłości usługa ma być rozszerzona o telewizje innych krajów.
"Usługa adresowana jest do tych, którzy chcą oglądać to co chcą, kiedy chcą i w sposób, jaki chcą" - powiedziała Wojcicki na konferencji prasowej w Los Angeles. Serwis ma ruszyć na wiosnę br.
YouTube TV będzie musiała jednak zmierzyć się z silną konkurencją sieci oferujących podobne usługi, takich jak Sling TV, Direct TV Now i PlayStation Vue.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: YouTube rozszerza ofertę o płatny serwis telewizyjny