Multimedia Polska, dostawca telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych, planował bardzo duży projekt inwestycyjny polegający na budowie sieci, ale zbyt niska wycena w stosunku do wartości spółki uniemożliwiła znalezienie partnera, wynika z wypowiedzi prezesa Andrzeja Rogowskiego.
Dzień wcześniej walne zgromadzenie spółki zdecydowało o wycofaniu akcji z obiegu giełdowego.
Według Rogowskiego, obecnie wszystkie scenariusze rozwoju spółki są otwarte, a sytuacja na rynku nie zmieniła się.
"Przy rozważaniu ustrategii ekspansji, po naszych doświadczeniach, będę chciał, żeby spółka więcej środków przeznaczała na budowę sieci" - zaznaczył Rogowski. Według niego, lokalne sieci są w złym stanie, a żądania cenowe właścicieli - zbyt wysokie.
Dodał, że obecna strategia nie musi być zmieniona. "To, co robimy, prowadzi nas do osiągnięcia EBITDA na poziomie ok. 400 mln zł w 2013-24 roku" - powiedział Rogowski.
Spółka miała 35,41 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2011 roku wobec 37,29 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 303,18 mln zł wobec 278,65 mln zł rok wcześniej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zbyt niska wycena Multimedia Polska uniemożliwiała znalezienie partnera