Według danych firmy Ericsson prawie połowa wszystkich problemów z działaniem smartfonów dotyczy przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych. Użytkowników frustrują słabe i wolne połączenia internetowe oraz zawieszające się aplikacje.
Właściciele smartfonów za niewłaściwe działanie sprzętu obarczają winą operatorów, a w przypadku problemów prawie 40 proc. z nich odkłada telefon i zajmuje się czymś innym. Najczęściej – 43 proc. odpowiedzi – komplikacje dotyczą przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych. Problemy sprawiają też przesyłanie wiadomości, odtwarzanie wideo oraz pobieranie plików. Użytkownicy zgłaszają też problemy związane z obsługą głosową, aplikacjami bankowymi oraz grami.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.