Nasza-klasa, Fotka i Gadu-Gadu to nowi gracze w walce o reklamodawców na rynku internetowym
Na piąte miejsce (pod względem liczby odsłon) awansowała grupa Fotka.pl, a komunikator Gadu-Gadu, który w styczniu 2007 r. był 20. witryną pod względem liczby użytkowników, w grudniu znalazł się na miejscu 13.
Grupa Fotka.pl miała 5,8 mln zł przychodów i 2,5 mln zł zysku netto – podała spółka Interaktywna, właściciel serwisu. Gadu-Gadu powiększył przychody o 182 proc. i potroił zysk do 9,5 mln zł. Gdy porównać te wyniki np. z przychodami grupy Onet.pl (136 mln zł w 2007 r.), nie jest jeszcze zbyt wiele. Ale dynamika przychodów i zysku Fotki.pl była 360-procentowa, a w przypadku Onet.pl – 35-proc.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zmiany na rynku internetowym