PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Zmiany w prawie energetycznym wymuszą polepszenie relacji z klientami

Autor: wnp.pl (JM)
14-04-2009 08:25
Zmiany w prawie energetycznym wymuszą polepszenie relacji z klientami

Informatyzacja sektora energetycznego powinna przebiegać w dwóch obszarach – związanych z integracją i powołaniem koncernów energetycznych oraz szeroko pojmowaną obsługą klienta.

- W stosunku do przedsiębiorstw branży energetycznej w UE, brak nam nie tylko nowoczesnych systemów bilingowych i CRM, ale również kompleksowych rozwiązań call/contact center – uważa Marcin Białkowski, Dyrektor Departamentu Teleinformatyki ENEA SA.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 070 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

324 408 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP