PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Znika granica między systemami CRM a kanałami samoobsługowymi

Autor: wnp.pl (JM)
15-03-2012 08:50

Pomimo ciągłego widma kryzysu krążącego nad rynkiem, inwestycje w systemy CRM oraz rozwiązania wsparcia marketingu, sprzedaży i obsługi klienta nie zostały wstrzymane - zauważa Marcin Ciesielski z firmy Outbox.

Nasz rozmówca wskazuje, że w Polsce firmy decydują się w większości przypadków na rozwiązania CRM instalowane w siedzibie klienta. - Modele chmurowe, o których było w tym roku bardzo głośno, podobają się, ale brakuje jeszcze odwagi po stronie decydentów - mówi Marcin Ciesielski. - W Outbox mocno promujemy systemy CRM w chmurze, ale by dogonić rynki zachodnie potrzebne jest wsparcie instytucji państwowych oraz Polskiej Izby Informatyki.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 595 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP