Microsoft wkrótce wprowadzi nowe modele odtwarzacza Zune, które mają pomóc w wyrwaniu kawałka rynku iPodowi. Ale sam wie, że to walka na lata
Microsoft szykuje się do drugiej rundy starcia z Apple - w listopadzie wprowadzi trzy nowe modele, w tym dwa wyposażone zamiast dysku twardego w tzw. pamięć flash. Będą mieściły 4 i 8 GB danych i kosztowały odpowiednio 149 i 199 dol., zaś cena modelu z dyskiem 80 GB to 249 dol.
Co więcej, w Zune Marketplace, e-sklepie dla posiadaczy odtwarzacza, ma się pojawić milion piosenek bez DRM, zabezpieczeń ograniczających kopiowanie. Powstanie też serwis Zune Social - ma m.in. wyświetlać ostatnio słuchane przez użytkowników utwory, które inni będą mogli odsłuchać w pełnej wersji w serwisie - wyjaśnia "GW".
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zune kontra iPod: runda druga