Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

ZUS rozwija system obsługi klientów

Autor: wnp.pl (WGK)
14-12-2015 19:23
ZUS rozwija system obsługi klientów
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

Konsorcjum spółek Comarch Polska oraz Mellon Poland zajmie się utrzymaniem, aktualizacją i serwisem Systemu Kierowania Ruchem i Tablic Informacyjnych z Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Wartość kontraktu to siedem mln zł brutto.

Umowę podpisano na 48 miesięcy. Wykonawca zajmie się aktualizacją Systemu Kierowania Ruchem (SKR) klientów ZUS-u, serwisem i utrzymaniem, a także wsparciem oprogramowania Scala Adventage. Zatroszczy się też o system tablic informacyjnych.
SKR jest jednym z elementów Platformy Usług Elektronicznych ZUS (PUE). Dzieli się na system wspomagający obsługę klientów w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych (TJO) ZUS (oparty na oprogramowaniu Nemo-Q) oraz System Dystrybucji i Prezentacji Treści oparty na oprogramowaniu Scala. SR służy do kompleksowego zarządzania płynnością ruchu klientów oraz czasem oczekiwania na obsługę w TJO. Pozwala m.in. na rezerwację lokalną wizyty (pobranie biletu), rezerwację zdalną wizyty za pośrednictwem portalu pue.zus.pl – aktualnie tylko zalogowani użytkownicy PUE mogą zarezerwować wizytę w wybranej placówce ZUS, przywołanie klienta z kolejki, przekierowanie klienta do innego stanowiska, monitorowanie obciążenia poszczególnych stanowisk w TJO, a także sporządzanie statystyk i raportów.

Główne aplikacje systemu Nemo-Q pracują w oparciu o jednostki centralne w lokalizacji i są samodzielną i niezależną częścią systemu. Architektura systemu statystyk działa w oparciu o lokalne bazy danych oraz centralną bazę danych i polega na okresowym przekazywaniu danych jednostkowych z poziomu lokalnych instancji baz danych do centralnej bazy danych.

System Dystrybucji i Prezentacji Treści odpowiada za prezentację informacji dostarczanych przez uprawnione osoby na poziomie lokalnym i centralnym. Służą do tego wyświetlacze zbiorcze i multimedialne. Rozwiązanie udostępnia zdalny system administrowania poprzez interfejs webowy, zarządzanie operacyjne treścią w trybie on-line, w czasie rzeczywistym i administrowanie treścią – jej formą, zawartością oraz czasem prezentacji.

Początkowo jako najlepszą wybrano ofertę spółki Infobox, która zaoferowała cenę 5 431 068,96 zł brutto, jednak po wyroku Krajowej Izby Odwoławczej decyzję zmieniono i ostatecznie zamówienie zrealizuje konsorcjum spółek Comarch Polska oraz Mellon Poland za 7 003 620 zł z VAT.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


21 974 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP