ZUS rozwija system obsługi klientów

ZUS rozwija system obsługi klientów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Konsorcjum spółek Comarch Polska oraz Mellon Poland zajmie się utrzymaniem, aktualizacją i serwisem Systemu Kierowania Ruchem i Tablic Informacyjnych z Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Wartość kontraktu to siedem mln zł brutto.

Umowę podpisano na 48 miesięcy. Wykonawca zajmie się aktualizacją Systemu Kierowania Ruchem (SKR) klientów ZUS-u, serwisem i utrzymaniem, a także wsparciem oprogramowania Scala Adventage. Zatroszczy się też o system tablic informacyjnych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: ZUS rozwija system obsługi klientów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!