Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Żywność hitem e-zakupów

Autor: wnp.pl (WGK)
31-07-2013 08:50

Obok tradycyjnych produktów, jak książki, muzyka, filmy, czy elektronika, coraz częściej Internauci zamawiają w sieci jedzenie - zarówno gotowe dania, jak i produkty trwałe. W ubiegłym roku takie transakcje przeprowadził co siódmy internauta.

Według tegorocznego raportu Gemiusa o e-Commerce już 60 procent polskich internautów deklaruje, że robi zakupy w sieci minimum kilka razy w roku. Wciąż najchętniej kupują oni książki, płyty i filmy – 50 proc., jednak coraz częściej sięgają po produkty, które do tej pory zarezerwowane były wyłącznie dla tradycyjnych sklepów, ale sięgają po nową ofertę, jak odzież i produkty spożywcze. Najczęściej zamawiają produkty o bardzo długim terminie ważności, ale coraz chętniej sięgają po gotowe jedzenie z restauracji. – Kupujący w naszym serwisie wydają średnio 50 złotych przy każdej transakcji. Duża część z nich, 12,5-16 proc., zamawia posiłki za pomocą telefonu komórkowego, korzystając z dedykowanej aplikacji – mówi Piotr Łagowski z serwisu Foodpanda.pl.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 687 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 269 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP